Visszatértem Kambodzsából! És úgy tűnik, nem egyedül. Vagyis remélem, hogy a gyomorfájásomnak, ami Koh Rongon kezdődött,nincs köze semmiféle élő organizmushoz, de azért biztos, ami biztos, féregtelenítettem magam. Amúgy is többen javasolták, hogy érdemes ezt a kúrát félévente elvégezni, főleg ha olyan helyen élsz, mint Vietnam.Úgyhogy fogtam magam, és befektettem egy tablettába.

Miután eltérő tapasztalatokról számoltak be, úgy döntöttem, nem kockáztatom meg, hogy munka közben legyen hasmenésem, így este, munka után vettem be a gyógyszert. Már félálomban szenderegtem, mikor is észleltem, hogy rosszul vagyok. Kb olyan érzés volt, mint amikor zsírosat eszem, és hányingerem van. Próbáltam elnyomni az érzést, de az egyre intenzívebb lett, ezért úgy döntöttem, hogy meglátogatom a wc-t.

Azonban rémisztő módon nem alul, hanem fölül próbált meg távozni ami bennem volt. Úgy döntöttem, ha beledöglök se hagyom, hogy férgek jöjjenek ki a számon (már ha vannak), úgyhogy valahogy visszafojtottam az ingert, de többször ájulás közeli állapotba kerültem.

Akármi is volt a gyomromban, végül úgy döntött, hogy irányt változtat és más úton távozik. Körülbelül egy-másfél óra szenvedés után, mialatt többször majdnem elájultam, végre föllélegezhettem.

Aki ismer, tudja, hogy rettegek a férgek minden fajtájától, úgyhogy mentálisan is megterhelő élmény volt, de valahogy sikerült kikapcsolnom az agyam és megerősödve kerültem ki a csatából. A gyomrom még mindig fura, de remélem, csak a gyógyszer utóhatása.

Jelenleg elég kaotikusak a körülményeim, de készítettem jegyzeteket, úgyhogy hamarosan jön egy vidámabb beszámoló Kambodzsáról.

Leave a Reply

