Most, hogy beláthatatlan ideig (remélhetőleg csak pár hónap) itthon rekedtem, úgy döntöttem, hogy elindítok egy “throwback thursday” sorozatot, bejegyzésekkel a régi blogomról. Az első részben motoros pályafutásom kezdetéről olvashattok 🙂

Hát ez a nap is eljött! Ma hivatalosan is motortulajdonos lettem. Múlt hónapban kifizettem a nagyját, úgyhogy már csak 100 dollárt kellett letennem, hogy megkapjam a papírokat is. Wooohooo!!!! Még soha nem volt semmilyen jármű a nevemen, úgyhogy most tök menőnek érzem magam 😀

Igaz, hogy illegálisan vezetem, de ezzel kb minden külföldi így van.

A drágaságomról röviden: Honda wave, félautomata, ami annyit jelent, hogy csak két pedált kell nyomogatnom, hogy sebességet váltsak, úgyhogy ideális az olyan kezdőknek, mint én. Teljesítményről, meg hasonlókról ne is kérdezzetek, annyira még nem álltam rá a témára 😀 Egyébként nem hiszem, hogy túl sok izgalmat váltana ki otthon, de a hanoibeli közlekedésre tökéletes.

És akárhogy is nézzük – Ez az első motorom!!!!

motor12014.11.12

Leave a Reply

